Müük / Hooldus: +372 6180099
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)

Kauba tagastamine

Ostjal on 14 päeva jooksul õigus kaupa vahetada või raha tagasi küsida.

  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga e-posti aadressile myyk@valgeklaar.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
  • Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada kirjutades myyk@valgeklaar.ee vastavasisulise avalduse.
  • Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud, näiteks kõrvaklapid. Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara.
  • Müüjal on õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele, kui tagastatav kaup on määrdunud, kasutus- või kulumisjälgedega või pakend on kahjustatud. Muu hulgas loetakse kauba väärtus vähenenuks, kui kahjustunud on kauba pakend.

Kauba tagastamine toimub Ostja kulul. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kuidas kaupa tagastada?

  • Valige enda jaoks sobiv transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
  • Pakkige kaup.
  • Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.

Kulleriga saates:

Aadressaat: Valge Klaar (iDeal Group AS), Tartu mnt 50a, Tallinn 10115.

Smartpostiga saates:

  • Sihtkoht: Sikupilli Kaubanduskeskus
  • Telefoni number: 5131630
  • Kontaktisiku kohale palume märkida: Valge Klaar e-poe tagastus

Oluline

  • Oluline on lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoninumber.
  • Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel).