Ostja saab internetipoes toodetega tutvuda lugedes toodete lühikirjeldusi ja vaadates illustratiivseid pilte. Kui Ostjal on vaja toote kohta enne tellimisotsuse langetamist täpsustavat informatsiooni siis on Ostjal võimalus pöörduda internetipoe klienditoe poole.
Kõik internetipoes esitletavad hinnad on toodud Eurodes ja need sisaldavad käibemaksu 20%.
Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi ja oma toodete hindasid muuta ühepoolselt. Hinnakujunduse muudatused jõustuvad hetkest, mil teave esitatakse lehel valgeklaar.ee.
Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Kauba kohaletoimetamine
Müüa saadab tellitud tooted ehk Kauba Ostjale pärast makse laekumist. Kui Kaup on valmis saatmiseks, saadab Müüja Ostjale e-maili kinnitusega ja juhiseid, kuidas postisaadetist kätte saada.
Tarneaeg:
- Kui tellitud kauba tarneaeg on “1-3 päeva”, on toodete tarneaeg Tartu mnt.50a salongi peamiselt järgmisel tööpäeval. Nii smartposti kui kulleriga tellides saab kauba soovitud kohas kauba kätte ühe kuni kahe tööpäeva võrra hiljem ehk kolmandal tööpäeval.
Ostjal on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:
- SmartPOST/Omniva pakiautomaadid Eestis – hind 3,90€
- Kulleriga ukseni Eestis – hind 6,90€
- Tulla ise poodi järele – tasuta
Kaup antakse Valge Klaar salongis üle vaid Ostjale isikut tõendava dokumendi ning tellimuse kinnituse alusel.
Kolmandale isikule antakse Kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui Ostja on määranud tellimuses Kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada Kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).
Volituse võib esitada kirjalikult e-maili teel tellimuses Kauba kättesaamiskohaks valitud Valge Klaar salongile, kontaktid on leitavad siit: https://www.valgeklaar.ee/vota-uhendustKullerteenuse puhul vaadake Kauba pakend hoolikalt üle. Katkise pakendi korral on Ostjal võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt kullerit ja Valge Klaar klienditeenindust aadressil klienditugi@valgeklaar.ee .
Tellimuse vormistamine ja tasumine
Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, siis saab Ostja toote lisada ostukorvi ning vormistada tellimuse klikkides lingile „Vormista tellimus”. Kui Ostja täidab tellimisvormi, saadetakse talle automaatselt tellimusvormil määratud e-maili aadressile tellimusekinnitus /arve või suunatakse edasi tasuma vastavalt Ostja poolt valitud eelistusele.
Ostja saab internetipoes tellimuse eest tasuda:
- Pangaülekandega
- SEB panga pangalingi vahendusel
- Swedpanga pangalingi vahendusel
- PayPal konto vahendusel
- Krediitkaardiga
Ostja vormistaud tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ja Müüja on asunud tellimust täitma.
Kauba tagastamine
Ostjal on 14 päeva jooksul õigus kaupa vahetada või raha tagasi küsida.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga e-posti aadressile myyk@valgeklaar.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
- Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada kirjutades myyk@valgeklaar.ee vastavasisulise avalduse.
- Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud, näiteks kõrvaklapid. Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara.
- Müüjal on õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele, kui tagastatav kaup on määrdunud, kasutus- või kulumisjälgedega või pakend on kahjustatud. Muu hulgas loetakse kauba väärtus vähenenuks, kui kahjustunud on kauba pakend.
Kauba tagastamine toimub Ostja kulul. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kuidas kaupa tagastada?
- Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
- Pakkige kaup
- Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.
Kulleriga saates:
Aadressaat: Valge Klaar (iDeal Group AS), Tartu mnt.50a, Tallinn 10115 või Valge Klaar (iDeal Group AS), Mustamäe tee 3a, Tallinn 10615.
Smartpostiga saates:
- Sihtkoht: Sikupilli Kaubanduskeskus
- Telefoni number: 5131630
- Kontaktisiku kohale palume märkida: Valge Klaar e-poe tagastus
Oluline
- Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.
- Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).
Muud tingimused
- Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Müüja teeb sellises olukorras kõik võimaliku, et lahendada küsimus Ostjale nii kiiresti kui võimalik.
- Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüja õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.