Kauba tagastamine

Ostjal on 14 päeva jooksul õigus kaupa vahetada või raha tagasi küsida.

  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga e-posti aadressile myyk@valgeklaar.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
  • Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada kirjutades myyk@valgeklaar.ee vastavasisulise avalduse.

Kauba tagastamine toimub Müüja kulul ning Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud, muuhulgas Ostja kantud asja kättetoimetamise kulud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kui tellitud kaup ei vasta tellimusele, siis vahetuse- ja tagastuskulud kannab Müüja. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kuidas kaupa tagastada?

  • Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
  • Pakkige kaup
  • Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.

Kulleriga saates:

Aadressaat: Valge Klaar (iDeal Group AS), Tartu mnt.50a, Tallinn 10115.

Smartpostiga saates:

  • Sihtkoht: Sikupilli Kaubanduskeskus
  • Telefoni number: 5131630
  • Kontaktisiku kohale palume märkida: Valge Klaar e-poe tagastus

Oluline

  • Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.
  • Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).

Muud tingimused

  • Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Müüja teeb sellises olukorras kõik võimaliku, et lahendada küsimus Ostjale nii kiiresti kui võimalik.
  • Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüja õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.